Lysande uttsikter

 

Som ni vet så älskar jag att spå i finnkompisarnas framtiiiid! Nu ska jag ta reda på vem som är mannen i mitt, karins, moas och siris liv!
XOXO Sally

Mua kommer träffa en skinhead huligan sverigedemokrat som lyssnar på hårdrock och kör motorcykel. Sen kanske han är med i hells angels. Moa kommer vara hemmafru och laga rått kött åt honom varje dag. Han kommer att göra moa kristen och de kommer att åka till ullared några gånger i månaden. de kommer att bo i ett hus utanför stockholm och vara me i lyxfällen när moas dude har köpt för många bilar och tagit lån bakom hennes rygg. Äkta löwe.

Karin kommer att gifta sig med sin första pojkvän och få tre barn. De kommer skilja sig efter några år och karin kommer bli med på en massa dejtingsajter. Sen kommer hon att träffa en kille som påminner om gunnar. De kommer att ha ett bra hushåll men karin kommer att sakna passionen. De kommer att få ett barn också. Sen kommer karin begära skillsmässa och tillslut kommer hon att gifta sig med en kvinna som är precis som hon själv och som hon kan gå på konstutställningar med.

Siri kommer att börja dejta yngre killar som lyder hennes order när hon är typ 23. Hon kommer att bestämma ganska mycket över dom. Med någon av dom kommer hon få en dotter som är som hennes bästa vän. Hon kommer att gifta sig med en av sina yngre killar när hon är typ 50 och de kommer leva ihop tills siri är typ 70. Sen kommer hon att leva singelliv tills hon dör och hennes dotter kommer att lyda alla hennes order.

Jag kommer att leva för mig själv tills jag träffar någon skogsmulle med halvfula kläder, skägg, ryggsäck, pipa  och glasögon. Vi kommer att träffas första gången på nått vänsterpartidisko. Jag kommer inte att vara kär i honom men jag är för snäll och rädd för att gör slut. Han kommer vara världens tråkigaste mes men ibland vara ganska gullig och varje dag tills jag dör kommer jag att fundera på att dumpa honom.


Kommentarer
Postat av: siri

wow tack du stora allvetande sally för att jag har fått min framtid uppklarad!

2010-05-05 @ 15:39:45
Postat av: sallu

varsegod siri nöjet är helt på min sida!

Postat av: kakish

Jag ser fram emot min mycket ljusa framtid!

2010-05-05 @ 17:43:49
Postat av: sally

de borde du du har mycket spännande att se fram emot! din first lesbian kiss... tex. ;P

2010-05-05 @ 19:48:23
URL: http://finnybloggen
Postat av: Moa

ja min framtid e juh oxå väldigt bra ja har alltid velat ha en kille som e me i hells angels xD

2010-05-05 @ 21:58:53
URL: http://MUA FInnbloggen
Postat av: salluuu

haha ja vet moa jag är glad för din skull :) <3

2010-05-06 @ 21:42:58
URL: http://finnibloggy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0