listo

Dagens känsla: aaah nica sommarkännslor. Eh NÅGOT stressad, as usual ;P *:S:S:S:S:S:S:S:S*
dagens vill ha: ååå ja vene
dagens droger: chips... o.O
dagens konsumtion: ett hatt, en tekopp och.... chips buhuhu whyy? :(
dagens evil plans: sleep
dagens sexy begär: ;)
dagens den här personen vill inte ha mig: ingen ofc jag är bäst ju. ingen kan någonsin bli mer PERFEKT än jag. Synd för er andra säger jag bara, riktigt synd!
dagens den här personen vill ha mig: estrellla sourcream chipsen uppenbarligen. det är en ge och ta relation.
dagens cpgunnarhändelse: asso... gunnar var... helt ok idag. han var lugn och så han verkar ha funnit en inre... ro. eller så hade han fått se mina MVG betyg från 8an. Han sa iaf tro det eller ej att jag NOG kommer att få ett eller två MVGn i so och två vgn. sweet bitch den där gunnar....
dagens mobbning: ingen! fred på jorden allihopa!
dagens lathet: ehh... måste börja plugga no nu...
dagens weakness: gash ooo jag vet inte, töntiga männsikor? :/
XOXOX er vän SALLY





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0