lista på kvinnliga förebilder

 Asso jag är så duktig för jag har en massa KVINLIGA förebilder. Och manliga, men dom ska vi inte ta upp det är inte lika coolt. Iaf here goes:


*gud

Dolly Parton
, hon är gud. allt hon säger är sant och hennes ord är min lag. Henne behöver jag inte beskriva hon är obeskrivbar, precis som judarnas bild av gud. hon är... den ultimata. :o

Jennifer Lopez det finns inget som den kvinnan inte kan göra! wow säger jag hon har gjort filmer och släppt skivor och parfymer och sånt. Och hon ser alltid cool ut i blicken. som en cool panter som inte bryr sig om något. coolt. Hon tjänar pengar jao.

Gudrun Schyman alla älskar henne och hon har bra politiska åsikter och så är hon också stencool. och hon gillar alkohol...

Britney Spears hon är världens psyko och klär sig asfult. respekt!

Sophia Loren hon är cool. och så gick hon så roligt och womanly i alla sina filmer, iaf när hon skulle skynda sig.

XOXOXO SALLY



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0