Igen... :)

 Jag vet nog innerst inne i mitt hjärta att jag har lagt upp den här videon på finnybloggen förut, men jag bara måste för den är så himla sweet ju. Dolly är skööööön se bara på hennes outfits, den där kvinnan är inte rädd för något hon kan ta sig genom eld och vatten.
Iaf Dolly Parton var min första riktiga favoritartist, började lyssna på henne typ i fyran, och då var det här min favoritvideo, tyckte att hon var såååå fin! Sen vågade jag inte lyssna mer på henne, för jag vart så mobbad för det i min förra klass :( buhuhu ok de e gamla minnen nu....
Någon dag ska jag skriva ett fanbrev to her, jag lovar! Och när ska hon skriva sin självbiografi egentligen!! When?
Aahh memories! <3
XOXOO SALLU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0