gör farfar stolt

hejo kamrater! idag har det varit en nice dag! älskar valborg och första maj! iaf pappa skulle gå med sossarnas tåg och jag och mamma gick med vänsterpartiet från slussen. sen träffade vi love i kungsan. och så träffade ja madde, linnea å oliver som delade ut tidningar! fett nice ju! iaf sen träffade vi min kusin oxå. det var askallt men jag var tvungen att iaf höra lars ohlys tal. och det var sååååå himla bra! ville ge honom en stor puss för att han var så duktig! det känns som att han är en rikigt feminist! man blir varm i hjärtat... aja det var iaf kul... köpte en cool vänsterpin oxå!
iaf måste hitta nån som vill vara min vänsterbuddy (förutom love dårå -.-) asso ja knr ju ingen som ja kan göra vänstergrejer med :(
XOXOXO Sally








love har respekt............... :S


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0