ge kronan till någon ny!

senaste tiden har det varit jättemycket drama och markus har sagt saker som verkligen sårar... jag trodde aldrig att jag skulle säga det här men jag börjar helt ärligt tröttna på markus som finnkung!! han är inte ett dugg tacksam eller snäll och han trashtalkar finnbloggen. han tycker att han är bättre än oss! en kniv rakt i hjärtat är det! jag viste ju att han hade sagt lite dåliga saker förut men ja trodde bara att han var blyg! jag vill byta kung, kan man göra det? går det? och i så fall hur? om inte markus är kung så måste vi hitta någon som är precis som markus fast med bättre humor och så måste han uppskatta finnkompisarna, speciellt dom finnutvalda!
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...?
XOXOXO Sally


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0