ganska intetsägande

Dagens känsla: sur.
dagens vill ha: en rolig helg i STAN :(
dagens droger: alla droger som jag inte tagit idag
dagens konsumtion: festizzz yo yo
dagens evil plans: bygga weapon of massdestruction
dagens sexy begär: ooo vene ;);)
dagens den här personen vill inte ha mig: folk som är för coola för mig och har supermånga kontakter nat.
dagens den här personen vill ha mig: hoppas någon!
dagens cpgunnarhändelse: gash vad gjorde han idag egentligen...? han viskade något sexigt och förnedrande i moas öra på lektionen. bah: shut up you dirty biatch! :o
dagens mobbning: vår vikarie hatar mi. men vadå asso jag umgås ändå inte me dumma hippies.
dagens lathet: inte ja iaf jag har tränat!
dagens weakness: evelyn hon är inte cool längre. det är inte coolt att vilja förstöra allt roligt me balen >:[

.................

XOXOXO SALLU 

slänger till med en cool bild.
ser ni vem det äääär? ;P den som gissar rätt får ett gratis doftljus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0