ett nytt liv tar sin början!

 idaaag har jag träffat elin och köpt den dära coola tekannan. det vart en succé! elin och jag hade en trevlig testund på mitt golv och nu när jag pluggar matte ska jag använda den igen! yes.
tog en asrolig bild på elin som jag inte fick lägga upp. hon såg ut som min gamla farmor haha x)
iaf vem som vill får komma på teparty hos mig det är jättemysigt! eller om någon vill så kan jag ta med min coola tekanna till den å så kan vi ha party där oxå :)
XOXOXO SALLY

min coola tekanna <33<3


elun har klippt sig schnyggt!


*glad



Kommentarer
Postat av: Elun

Hahahaha jag har världens konstigaste pose där, sitter som en.... apa. :| <3

2010-05-09 @ 19:53:33
Postat av: sallu

haha nej det ser just fine ut ;) woho komentar!! :D

2010-05-09 @ 20:21:44
URL: http://finnybloggy
Postat av: Moa

ooh vilket najs fekke!

2010-05-09 @ 21:02:18
Postat av: sally

ja vet de va helt crazy! drack för mycket te... :(

2010-05-09 @ 22:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0