djurmässan i lördags

 Här kommer bilderna på alla gulliga djur som jag och moa  såg på djurmässan i lördags. Det var speciella djur, många hade varit med i filmer och så kunde dom konster. Jag och mua fick klappa lassie och köpte varsin cool t-shirt och varsin cool keps me hamstrar på. sen gick vi med i djurmässanas djurklubb oxå. vi lärde oss massa roliga fakta om djur! sen så var hundslynan där oxå och visade några coola trix.......
XOXOOX Sally

dom flesta bilderna vart asbra!
vid hamsterburarna...


Hhahaa kolla dom ser ut som jag och mua när vi finndansar! xD


Och nu ser det ut som när jag mobbar mua :D


den här hamstern hade varit statist i en barnfilm!


hästbilden vart asbra! den här hästen har oxå varit med i filmer! den var insperationen till filmen spirit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0