y

 Balen var asnice och alla var sååå fina! Sen var maten helt ok och det såg fint ut i matsalen. Man kunde röka på terassen även fast lärarna var där, they gave up. Sen så dansade jag och amir jättebra vals, vi var bäst! Sen var det två ståuppkomiker som sööög, dom kom dit gratis råkar jag veta. Tjejen hade absolut ingen humor hon kanske hade asbergers, och killen var desperat. han skrek i mikrofonen och gjorde dåliga partytrick, so not finnstyle!
Efter det så var det bara några st som drog till vitan synd synd.
Aja men annars var det topnotch!
XOXOXO SALLU

haha jag ser supersur ut på bilden men jag var stressad och ensam och så ville jag ändå ha en bild att minnas :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0