vitan

Det har varit en sjuuuukt lång kväll! Först åkte jag med några till långholmen där marcus hade blivit slagen men när vi kom dit skulle alla dra till ersta, sen åkte vi till ersta men alla rusade iväg för att polisen kom. Sen gick jag runt med evy och mickan och letade efter alla som typ var utspridda och jag var sååå less då. Men så gick alla till vitan. polisen kom dit också och jag hörde ryckten om att några fick följa med dom. iaf men jag var inte där då sprang jag runt med magnus och leo. men sen iaf så gick vi till vitan igen och polisen var borta och allt var bäst. Alla hoppade runt och det fanns musik och det kom en massa roliga från andra skolor. Det var precis som det ska vara! Jag pratade med en massa som jag inte känner så bra och vissa som jag aldrig hade pratat med. Jag skulle va hemma halv ett men jag taggade hem nu vid  tolv iaf för jag är keff jao :B
Men huvudsaken var jag att jag var där och inte taggade hem tidigt som vissa eller inte dök upp alls som vissa, AMIR...
XOXOOXO SALLU

finn jao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0