skolavslutning

 Gash nu har vi faktiskt slutat åsö grundskola, det är sjukt. Jag knr mig sorgsen men sjukt lycklig, superweird. Det har inte gått upp för mig än att vi faktiskt har SLUTAT.
I aulan höll rektorn ett sjukt sämst tal och finnutvalda fick blommor eftersom att vi hade varit elevråd. Min pappa kom och massa andra föräldrar. Sen så fick vi tårta, kakor och cola i klassrummet, Evelina fick presentkort på live it och sofia fick rosor. Sen fick hela klassen ett kort med snälla ord som alla hade fått skriva om alla tidigare. På mitt stod det: Självständig, barnslig, flummig, unik personlighet, funky, bra vän och klasskamrat, stor fantasi, alltid glad, rolig, aktiv, kreativ, big fighter och har smarta åsikter. Jättefint!
Det var hemskt att alla grät, jag kände hela tiden att jag var på väg att börja gråta och sen när betygen kom så brast det för jag var så sjukt nervös inför det! Jag fick nio mvgn och 285 poeng! är sjukt glad för jag satsade bara på 270 och nu har jag nog ganska säkert kommit in där jag vill gå även om det var ganska säkert innan oxå.
Sen kramades och grät alla, det var hemskt men fint. Som tur är har alla utom ratri facebook. jag har aldrig gått i en så fin och rolig klass som 9G förut och jag kommer sakna precis alla!!
XOXOXO SALLU

hittade ingen bild på hela klassen men här är några...





Kommentarer
Postat av: Mr X

Kommer sakna er!!! Hoppas allt går bra på förlossningen...

2010-06-09 @ 16:54:32
Postat av: sally

kommer sakna dig med vem du nu är!!!! <3<3 tack det behövs verkligen uppmuntran inför den stora dagen! <3

2010-06-10 @ 00:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0