tihi

 Min lillebrorsa har en jättegammal undulat som heter herkules, eller herkan som han kallas.Love tar inte hand om honom så jättebra heh men han är ändå supergammal och heeeelt galen.
Iaf inatt sov han i mitt rum och det var jättemysigt man kunde ligga och prata med honom och när han lyssnar så lägger han huvudet på sne och är alldeles tyst, sen om man pratar lugnt bebisspråk med han så blir han helt tyst. Idag så somnade han på sin fruktklämma för han är en gammal gubbe och jag bah "herkan!" och då hoppade han till och bah kvittrade till lite typsom om han bah "wuups!" . Sen så kvittrar han i sömnen också.
Ah han är så söt. Jag kanske ska köpa en ny undulat sen. Min förra vart jättegammal medans Loves bara dog hela tiden eller rymde x) Dom är såå charmiga men dom fjädrar av sig ganska mycket.
Min farmor älskar herkan varje gång han e hos henne så blir han galet spoiled
XOOXOXO SALLU

 här är han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0