Sorgligt

Hej alla. Tänkte skriva av mig nu. Jag tycker de är sorgligt att se nån försöka göra mig ledsen genom att kalla mig hora och att ja borde dö. Ja vart inte ledsen för va du sa jag vart mer ledsen för dig en för mig. Amdeus kalla mig hora på Fb och sa att ja borde dö. Varför säger du sånt? va har ja gjort dig? de va juh du som inte ville snacka mig mer men ändå så fortsätter du? Ja tycker synd om dig, att du har nått fel i hjärnan. För man skiver inte hora till folk och ljuger om att man har flickvän, speciellt när du sa att du va kär i mig. E de därför du försöker göra mig ledsen för att ja sa att ja bara ville vara vänner? och är de därför du ljuger? Ja e rädd för dig ja tycker du e obehaglig och ja vill alldrig mer se dig eller prata med dig, när ja tänker på dig och va vi gjort mår jag dåligt ja vill spy. så snälla sluta komentera taskiga saker annars anmäler jag dig för ja orkar inte med dig längre.

XOXO MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0