Skolavslutning

Hej alla! Ida va de skolavslutning och finnkompisarna hade stora hattar på sig. Efter aulan drog vi upp till klassrummet och fikade för vår klasskasspengar. När vi fick betyg vart jag den lyckligaste i hela världen fick 2 VG så ja började storgråta och sen börja jag gråta enu mer när ja kramade alla i klassen. Tänk vissa kommer jag alldrig mer träffa dt är så sorgligt. Mitt smink vart lite förstört. Alla tjejer i klassen grät typ buhu. Ikväll ska finnkompisarna till långholmen för de e många från åsö som ska dit. Kan inte förstå att vi inte ska gå till åsö längre det känns så konstigt. Kommer sakna åsö och alla i skolan (iaf 9orna). Ha ett roligt sommarlov alla! <3 XOXO MOA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0