prooom

Tjooo finny!
Idaaag så hade vi frukost på morgonen och sen skulle vi disskutera intressanta frågor med bärnadott gymnasiet (tror jaa??) och sen hade vi masaaaage. Sen gick jag och mua och shoppade på Lidl till klassens dag. Vi ska grilla fiskpinnar som vanligt. Jag tror att det blir sweeeet.
Jag är mer taggad till klassens dag är till balen, det känns lixom lite... aha. Man går dit och lixom jaa... det blir väll helt ok hoppas jag.
Jag ska inte ha på mig det jag hade tänkt från början, ska ha klänning iaf, då blir min siamesiska tvilling mua stolt och glad. Iaf hoppas att det inte blir to much :O Iof tror jag inte att det är någon fara för mig om det nu är så...
XOXOXO SALLy
 
såhär ser jag och mua ut i vår klänning! fint...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0