MIN dag

 Idag så var dom där rfsl folken hos oss i klassen. Dom var superdåliga på att svara på frågor, dom visste ingenting!! speciellt så visste dom inget som siamesiska tvillingar, wtf is this shit?!
Iaf sen hade niorna cabare (?) för alla i skolan. Vi sjöng waving flag i klassen, det gick faktiskt helt ok! 9A var bäst jag dog för det var så kul :o Och så var det lite annat finn.
Sen tog jag passfoto idag, men ni skulle se min bild på mitt gymkort den är heeeeelt cp asso varje gång man går in där så syns ju bilden på en stor skärm, så jag försöker alltid smyga in, sen hör jag hur dom i receptionen fnissar bakom min rygg... :(
XOXOXO SALLU

ASSO JAG SKOJJAR BARA MED DEN HÄR BILDEN!!!! VILLE JU HA EN FIN BILD SOM INTE HADE VART UPPE FÖRUT OCH JA HITTADE BARA BILDER NÄR JAG OCH MUA SKULLE POSA SOM COOLA BLOGGARE TILL VÅR NYA HEADER SOM VI SKULLE GÖRA!!!

VISST ÄRE LITE KENZA POSE??!
HUH??
HUH??!!


Kommentarer
Postat av: Ravnmaia

Hi, cool site. What CMS is it?

2011-01-03 @ 08:25:04
URL: http://ravnmaia.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0