lääääängtar!

 Asso jag kmr att ha sååå mycker Rubel i russia! Jag har nämligen as we speek 2600 kr att spendera. Riiik nr 1!! Jag kan köpa många russian whoes! :D Iaf moskva må vara en av de dyraste städerna i världen att leva i men jag tror inte att det är lika dyrt att handla där, det finns ju vanligt folk där också.
Och jag ska fanemej hitta rysk second hand om det så blir det sista jag gör. Och när jag gör det tror jag att jag kommer att bli riktigt lycklig.
Jag ska packa med mig alla fina kläder som jag har sytt och lite mer, alla mina ruuubels, en bok om lenin, en säker väska eftersom att det finns väääldigt många tjuvar där, pengar till alla gatubarnen....
Och en fet kamera!
Och sen ska jag ladda upp in a sweet way. Först ska vi nämligen åka finnlandsfärja och sen tåg från finnland till ryssland och där på färjan kan man ju köpa kinder maxi i jättepack! ÅÅÅÅ! Bäääst! <3<3<3<3<3
XOXOXO SALLY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0