kvällen

 Idag så åkte jag med fredrick och hans kompisar till hans kompis lägenhet. De skulle bli vara chillfest, sen mysigt vattenpipa time och jag vet inte riktigt hur det blev för jag var tvungen att tagga ganska tidigt as always :( iaf skulle jag ha träffat fredrick imorrn men då ska min släkt ha sin årliga fotbollsfest när hela släkten och några till spelar fotboll och grillar och sånt. De kmr bli sweet!
Och mua åker ju imorrn buhu :( men vi ska skriva kort till varandra ;)
Sen på vägen hem så.... köpte jag chips och cola... fast jag hade lovat mig själv att sluta med... chips... Asso jag lyckas alltid i slutändan med allt som jag på riktigt bestämmer mig för! Allt utom med chips. Jag kan avstå från att äta fågel och däggdjur och från alkohol, droger och cigg om jag vill, men inte... chips!
cp!
XOXOXO SALLU

fan!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0