fuuuuuture!!!



 Som ni vet så älskar jag ju att spå saker. Nu ska jag spå vilka hundar som passar någras personlighet uuuu spännande!!
XOXOXO SALLU

Madde mot hennes vilja så passar en chihuahua bäst till henne, jag ser det så tyyydligt! Dom trippar omkring precis som madde gör och ser till att inte smutsa ner sig eller hamna i vilda bråk, men dom hörs.



Linnea, hon passar med någon större hund, kanske en bulldog eller en redig terrier, lite hard sådär.


Oliver passar bäst med långhåriga hundar som måste ha en toffs i pannan för att kunna se, lade back och random precis som oliver ju är!


Emma skulle passa bäst med en söt snäll mopps. Dom är stilrena med en liten twist. Och så är dom lite lugna.


Mua, min siamesiska tvilling, passar bäst ihop med en afghanhund. Både är lite underliga och weird. och så har dom samma hår. Afghaner går omkring och ser lite drömmande ut, precis som mua gör.


Jag passar bäst ihop med en pudel, en stor tror jag. Dom är lite fega och verkar inte ha någon kontroll över sig själva och så ger sig in i gräl som de inte kan hantera (det har faktiskt jag sett pudlar göra!) sen gillar dom att skutta som snälla lamm på ängar, nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0