Det är cooolt att läsa böcker!

Jag håller precis på att läsa franz kafka klassikern Förvandlingen. Asso när jag väl läser en riktigt bra bok eller novell så är den inte speciell under själva läsningen utan det är efteråt när jag märker att jag hela tiden går runt och tänker och refererar till det jag läst tidigare som jag fattar att den har varit riktigt bra. En bra berättelse lämnar djupa avtryck, right?! Vissa historier följer en hela livet. För mig är det typ andarnas hus, tusen och en natt, förvandlingen, mästaren och magarita, harry potter....
Ååå idag köpte jag novellpristagaren Ohran Pamuks bok Snö för bara 50 ynka kr på åhlens! Den verkar vara fett bra jao!!
50 kr!
XOXOXO SALLY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0