dagen

Tjooo! Det är suuupersent somnade tolv igår men jag kan inte somna buhu :( idag så firande vi maddes födelsedag och som alltid så vart det roligast i slutet. En massa olika folk var där och kom dit. Eyman och Elias i E till exempel, sen kom olle förbi, och många fler. Jag pratade med en massa olika.
Sen på kvällen så ringde fredrick för att han inte hade svarat på mitt fina sms tidigare. men vi ska ses imorrn i tanto och sen så hoppas jag att jag och mua drar till grönan och se teddybears där det låter fett lockandeee! :)
En dålig sak är att jag är superallerigsk, i dieeeee!!!! :(:(
En bra sak är att jag har varit fett snygg i håret all day long ;)
XOXOX SAALLU

finaste sommarbilden! när ska det bli så här superfinnigt och magiskt egentligen?? >:o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0