"DAG MED MIN KLASS"

Idag var den perfekta fredagen. Det känns inte som fredag det känns som idag har varit två olika dagar. Iaf jag och mua och hedda åkte till långholmen till stranden där med våra fiskpinnar och vår grill och vår guda xxx.
Det var paula, isa, max, olle, amir, malin, karin, evy, mickan, asta, hedda, mua och jag dårå. Det var bra att dom som ville komma var där lixom om man är neggig så behöver man ju inte komma lixooom. Iaf vi grillade och snackade om klassen, max och olle badade och jag cyklade på amiros läskiga cykel. Och så fick jag en cider och köpte öl av isa som vart fett förortsunge och började langa till ungdomarna.
När alla skulle säga nått fint om klassen så sa karin bah: man är aldrig ensam, so true! evy visade en video som hon själv hade spelat in när hon grät för att hon skulle sakna klassen. Jag har inte fattat att vi slutar än, jag är sååå efterbliven.
anyway.
Sen efter det så drog jag, karin och moa till årsta däre va fekkeeeeeee. Hann bara va där en timma men eftersom att jag är så hilma jao så haffade jag ändå ;) 
iaf vi träffade fredrick som vi ju träffade i vitan förra året, gash va gammal och erfaren man är! Någon dag ska jag se honom skejta i björnsan!
Iaf asnice dag var det! lööööwe <3<3
 XOXOXO SALLU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0