Cola beroendeee...

Jag ska säga er alla läsare en sak som ja alldrig vågat erkänna... Jag HATAR Coca cola... Även fast ja säger att ja älskar de och allt. Ofc e de gott men vissa stunder gör mig så fucking suuuur! Ja måste juh köpa cola varje dag annars får ja ont i huvudet som ja har just nu (de e sant) alltså gör ja av med 10 kr (ibland mer) varje dag på cola vilket betyder att de blir 70 kr i veckan på bara COLA! och ibland e ja inte ens sugen på cola utan bara måste köpa de för att inte få as ont i huvudet som idag tex ja va inte alls sugen på cola ida och ja ville spara mina pengar men så fick ja ont i huvudet lite så då va ja TVUNGEN att köpa cola aaargh ja blir så suuur. Varför jag? tänk va rik ja skulle va om ja inte drack cola då skulle ja va 280 kr rikare varje månad och för de skulle ja kunna köpa nåra fina kläder för! + att ja säkert skulle va mycke smalare och finare... ja hatar mitt liv just nu låt mig gråta ifred i mitt rum instänkt me massa djur som skiter överallt. Buhu vi ses i helvetet alla buhu ja ska försöka överleva nåra dagar till. Nu va de sagt pjuuuh, no more secrets /Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0