yes

 Tjuuu jag fick komma hem till stan för en dag tjoho! Jag och muamua var ute i regnet och jag rökte en massa cigaretter och sen hyrde vi en cool film. Asso det var typ två veckor sedan jag träffade en vän... sick. eller kanske en vecka sen men det känns som 15 år. jezuz. Vi gick förbi åsö oxå och fällde tårar som beblandades med regnet. Gash nu börjar jag förstå att vi har slutat högstadiet foreva (förhoppningsvis :s:s:s hahahhaha skojjar bah!!)
Si. Vi tog coola bilder oxå och klädde ut oss till riktiga, seriösa coola bloggare. Mua va lisaplace och jag var kenza. Om ni vet vem lisaplace är, har ni då sett hur konstigt hon posar och har ni sett hennes sjukt seriösa texter som typ ska vara som dikter om hennes vänner och sommaren typ.. :S jag mår illa! iaf kenza posar fuuult oxå ush ush ush! ush!
XOXOO SALLY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0