u

 Twilightfilmen var inte cool. Det trodde jag inte heller, den var astöntiiiig. Meeen det var ganska kul att se den även fast jag skämdes när jag beställde biljetterna hehe... Meeen det finns mycket i filmen som inte går ihop till exempel hur edvard som är ett dött lik utan blod i kroppen eller någon kännslel, lukt, värme osv kan bli kåt :S och hur kan någon vilja ha sex med han i så fall?? :SSS
På vägen hem på bussen satt den en jättegullig liten farbror som antagligen var lite störd. Han hade på sig jättegamla svingkläder i typ 1940 talet style och så höll han i en stor radio med världens antenn som han  lyssnade på i hörlurar. Han var så söt sen sa han hej och jag bara log, knr mig jättedålig jag borde ha sagt hej tillbaka men jag skulle precis gå av bussen.... :(
XOXOXO SALLU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0