nya saker minsan

 Idag fick jag en ny rosa mobil som är tooouch! jag tänkte köpa en hopfällbar med vanliga knappar som var ganska lik min gamla som har fallit ihop men så tänkte jag fuck that man lever bara en gång ffs!!!1 iaf hitils gillar jag den supermycket även om jag redan har hunnit få två små utbrott påå den heh, det kan vi lämna bakom oss nu i hope! Iaf love love love! Har redan smsat med den och laddat över en låt uu :o
Sen var jag tvungen att köpa nya guldiga ballerinas för mina förra krackilerade. Ååå jag saknar dom redan doom glittrade alltid så fint när jag gick ut! </3 ingen kan någonsin ersätta dom!! buhuhu...
XOXOX SALLY





buhuhu så fina och glittrande ända in i slutet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0