Min dag på kulmorden (felstavningen är med flit)

Igår va ja på kolmården då fick ja bla lära mig att de stavades me oå och inte åå hehe. De första vi gjorde va att åka en suuuupertråkig och kvav linbana i 20 minuter, vi trodde vi skulle se några djur då men istället såg vi bara skog och parkeringsplatser hmm inte så värt faaaast de vart juh såååååååå mycke bättre när man fick åka den HUR MÅNGA GÅNGER MAN VILLE SHIHO! (när man betalat första gången) Sen såg vi en cool delfin show oxå, filmade lite grann så kan lägga upp de senare om ni är intresearde. De hemskaste va nog när vi skulle äta mat, jocke tog en fanta och sen när vi skulle sätta oss ner och äta kom de typ 12 getingar på hans fanta... Så vi flytta oss till gräset och då kom de några till och ja fick damp och tog upp min cola flaska och bara slog sönder dom (iaf en) MOAHAHAHA ingen stör mig när ja äter! Men de gick juh bra sen. Seeeen såååg vi såklart massa coola djur och jag och mammi gick in och klappa får och grisar.


i linbanan

EN ZEBRAAAA KUK

Jag och Felicia i afrika!

sööt apbebis


sööt bebiiii




XOXO MOA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0