miiiin dag

 Tjuuu! Jag är på landet still och har haft det så tråkigt att jag började undra om hemresan var värd att vänta på... if u know what i mean..........
Iaf men nu idag så var det kuuul! Vi åkte till ett suuuuperfint fik som är i en gammal kvarn som en supercool... kvinna har. Hon bor i london och jobbar med att göra psykologiska porträtt av kriminella, sen på sommrarna så har hon ett fik i kvarnen med aaaasgoda grejer som är aaaasbilliga. Och sen så finns det en teater i kvarnen, en anka med egen matskål och spegel på tomten och en antikaffär med saker från london som hon säljar. Jag köpte en cool krabbask i porslin från 30-talet. Supersweet. Ville inte åka därifrån! Sen åkte vi till flen som är supersweet oxå och jag köpte arbaiskt te i en orientalisk affär där!
En annan bra sak är att Love har en kompis här så jag får vårat sovrum för mig själv, jag vill inte att han kompis ska åka det är så skönt att ha hela rummet själv för love tar så mycket plats :)
XOXOXO SALLY

bildeeeer!!






den coola ankan!




cool 30talskrabbförvaring i porslino!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0