läskigt

Nu har jag kommit in på riktigt på norra real sam kultur hade 20 poeng över de lägsta. woho det kommer nog bli en aaassweet linje, sen resten vet jag inte... Gash det är så läskigt! Alla andra ska ju typ börja på södra latin och jag kommer vara själv på min nya skola buhuhu. När jag googlade på norra real förut kom det upp bilder på folk med back slick så då vet jag iaf vilka coola trender som gäller där ;) jag vet vilken frisyr som jag ska ha första dagen....
aaaa jag är så rädd det är upprop i deras aula kl 10 18/8 :S:S:S:S nooooooo!!!!
XOXOXO SALLY


Kommentarer
Postat av: Moa

haha jag med! xD

2010-07-02 @ 13:56:26
URL: http://FInnbloggen
Postat av: salluu

ono :O

2010-07-02 @ 14:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0