jag vill dö

 halli hallå!
nu ska jag berätta om hur hemskt mitt liv är just nu! Bilresan till fjällen var mysig men ganska hemsk och sjuuukt tråkig. Vi bor i hotell där precis allt är gjort av trä och luktar trä vid norska gränsen. Jag trodde att naturen här skulle vara häftig eller iaf ganska cuul men det ser precis ut som sörrmland förutom att kullarna är berg. Igår gick vi upp på ett berg och det var bara trist och utsikten var inte ens läskig eller magnifík eller något, om jag hade fått svindel hade det åtminstonde hänt något. Resten av dagen igår ägnade jag åt att dricka mer än 2 liter vatten och läsa om hur UNDERBART vädret är i sthlm. Det känns som om att jag har varit här i 3 veckor. Idag så skulle mina släktingar och min familj på promenad till en ful sjö så jag stannade hemma och köpte kakor och åt upp alla och fick magknip. Jag har legat i min säng som en sjuk människa nästan hela dagen och försökte surfa på cybernet men det tar en timma att ladda en liten sida. Nu blev äntligen vädret fint. Har typ spelat pingis med min kusin och love, det är allt. och det var inte ens kul. Nu ska jag fylla på min vattenflaska igen och så om jag kan dricka mer vatten idag!
Hej hej!
XXOXOO SALLY

visst ser det superkul ut!!!???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0