har lärt mig uppskatta stockholm nu!

 Fjällen var väldigt tråkigt men det var ändå helt ok. Vi åkte med min morbror och hans fru och hans barn. Vi gick fjällvandringar och spelade pingis och jag drack mitt vatten och sen så fyllde pappa år. Helt ok men jag längtade till och med till mitt hemska landställe...
folk där var trevliga men tråkiga, alla gamla gubbar hade skägg... jag har verkligen lärt mig att uppskatta stockholm  igen, i love u!!!!! <3
Fast en sak som var bra var att jag hade en sweet bok om lenin att läsa, älskar lenin och nu ska jag läsa stahlin ofc :)
XOXOX SALLU

bILDEREEERTRR

defintivt dalarna här iaf!





Haha töntig skylt x)






sånna här stenhögar älskade dom visst :S






sen gick vi till gränsen till norge som var ett stort staket...




dom hade verkligen ansträngt sig och gjort en fin ingång dit.... x)




en till jävla stenhög!




min kusin fick en fisk...


sen besteg vi ett högt högt fjäll


uppe på fjället...........................




dog efteråt


sen fyllde mein vather år, grattis!


a juste vi spelade en massa trivial pursiut (?) oxå! först gick det dåligt för mig men sen gick det top notch jag var ganska bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0