halloj

 tjohooo halloj!
när det är sommar har jag alltid jättetråkiga kläder på mig buhu jag orkar inte bry mig medans alla andra bryr sig mer när der är varmt. cp!
iaf nu ska jag träffa fredrick i skanstull en kort timma sen ska jag rusa hem, hämta min väska och flyga hem till mua som jag ska sova hus, and we got plans! det kmr bli kul :)
igår såg jag girls interrupted till 5 på morgonen och idag såg jag första gudfadern filmen. båda ägda! sen såg hela  familjen scary movie igår oxå! sweeet
XOXOXO SALLY


Kommentarer
Postat av: Hippie

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-01-21 @ 11:19:15
URL: http://hippie.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0