Finnigt just nu

Alltså ja glömde bort att de va finnbloggen juh. Vi har juh inte skrivit nått om finland eller finnar på typ 100 tusen dagar. Såå Ja ska göra en lista nu bara för de.
1* Pride! Som är snart jöööh de kommer bli awsomeness the finnway! Förra året vart juh bra förutom att ja fick veta att min reaggie mössa va en homofob grej som ja fick veta sen på kvällen när ja redan hade haft på mig den hela dagen.
2* Att ja blivit brun för första gången i hela mitt liv! (okej inte as brun men ja har fått lite färg) JIppy
1* Att va i stan. De suger på sommaren ska man juh åka iväg mycke och istället så e ja hemma hela tiden gaash sucks.
2* Felicia är 18. Ja de suger för nu e ja avundsjuk. Hon får åka utomlands och åka bort nånstans i Sverige men de får inte jag awsome...

XOXO MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0