aha

eeeeeeh hej?
Nu är det världens finaste dag och igår var det världens finaste kväll men igår var jag tvungen att se matchen, som var aaaaasseg trodde att de skulle spela lite wild and crazy nu i finalen jöö! men nej.... :S :S  och så var jag tvungen att packa och sånt för nu ska jag och mina föräldrar och min morbror och mina kusiner fjällvandra i en vecka................ sämsta iden ever antagligen men ja.... ush.  men ah. jag gjorde en låtlista på 300 låtar oxå till bilresan så att jag ska slippa vara förvirrad och inte kunna välja låt! vem owns??
sen lämnade vi vår älsklingsfågel i moas händer för hon ska vakta han när vi är borta, det känns bra! speciellt att han slipper vara ensam.
Iaf, jag hejjade på spanien såklart eftersom att jag väljer vad bläckfisken väljer..... allways <3
XOXOXO SALLU


åå st petersburg
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0