Giskompis is back!

Tjoho alla finnar nu är jag tillbaka i kalla kalla KAAAAAALLA sverige. Jag fattar inte hur ni gör det asså... Jag vart ju då tvungen att åka hem på nyårsafton och missa både thailändska och svenska nyåret. Vilken fullträff! Jag ville helst inte åka ifrån värmen men ja kunde ju inte kedja fast mig vid något random träd och vägra! ... eller?
I alla fall vårt hotell var supermysigt och jättefint, man kunde gå runt lite själv. dom som jobbade där var helt sjukt snälla fick till och med ett par örhängen av en tjej där!
I två veckor har jag gått runt i linne och shorts, köpt asbilliga grejer, ätit glass, druckit fem cola om dan så nu kmr ja väll bli som moa, lagat en tand, åkt elefant, träffat vilda apor som gillar annanaz, raggat på snygga thailändare, ätit sjukt mkt kyckling, badat, åkt jätterolig snorkelbåt typ 5 gr, firat jätterolig thailänsk jul, bett till buddah oooch allt annat som är kul.
Jag har blivit en tilandkramare! har fått lite solbränna oxå men tyvärr är jag fortfarande vitast i gänget, som vanligt -.-
Har en miljoooon bilder att lägga upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0