min familj

Min man skorpan och jag träffades när både satt i styrelse för the water trade war and water fundation och det var kärlek vid första ögonkastet. Samma dag bjöd han med mig på sin privatjet till rom. Vi åt en romantisk middag. tre veckor senare gifte vi oss först på tahiti och sen i kyrkan. sedan kom lilla hugo (döpt efter hugo) och lilla klara till världen och vi anställde en nanny mrs lowpay. Moa är klaras gudmor. Skorpis och jag har nyligen köpt ett semesterhus i thailand, vi har haft det så kul med ungarna där så. Och en ponny som klara kan ha där när hon saknar den hon har hemma. Skorpis och jag har oxå nyligen investerat i flygplansbranchen, som skorpis säger: det är bättre att gör nått än att inte gör ngt!
Snart har hugo fyllt fyra och då är han redo att flytta hemifrån och bo på internat. Klara går i nunneskola.


skorpis <33


skorpans tatuering!


unge hugo bara 4 år


klara som moa är gudmor till och som ritar gulliga teckningar när man bråkar och kommer fram med dom och ser ledsen ut


klara när hon gick igenom sin rebelliska period och va badass tills hon blev lika adoreble igen som på bilden innan. Vi va lite rädda där!


vår nanny, moa och jag


skorpis friends (charlie e längst till vänster)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0