Mer finnit skvaller!



Finnit skvaller!

Det ryktas att stockholm har förvandlats till det ni ser här: ett berg av is, omöjligt att ta sig igenom. Det skulle i så fall förklara alla sena tåg, alla barn som försvunnit ute i kylan på väg till skolan, alla sinnesjuka grannar som bestämmer sig för att själva gå upp på taket och skotta för att göra slut på allt elände. Det skulle också förklara varför alla pensionärer plötsligt har försvunnit från stan!
Misstänka för det här dådet sägs vara, evil lord kormoa  of darkness, evil lord cyrus of darkness, evil lord queen of sviking everyone och Gud.

¨
Vem är ansvarig för detta?


karin jag och moa har försökt göra det bästa av situationen och beklätt oss i en smakfull vinterpäls...


såhär års är det lätt att tappa bort sig i snöyran. Jag var påväg till skolan som vanligt men tappade helt bort mig och kände inte alls igen mig. Wrong neighborhood!


är det gud som är skyldig till den här katastrofen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0