Internet funkar typ inte

Tjjoho alla! Förlåt för dålig uppdatering men i have my reasons. Mitt internet funkar typ inte de går as segt och tar typ 1 timme att komma in på bloggen och  facebook, min msn funkar ibland i typ 10 minuter. Kommer börja blogga som vanligt igen när mitt internet är fixat men de kan ta ett tag. Vet inte varför Sally inte uppdaterat så mycke men hon kankse oxå har sina anledningar. Iaf idag va de livräddning i skolan och ja va juh superbra host sen gillar ja inte att visa mig i bikini heller känns inte så bekvämt aja sen efter skolan så gick jag, karin och Sally hem till mig och chilla och sen gjorde jag och karin pussel haha. Puss Alla //MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0