i still go'mein pride!

ja går gått och köpt en kyckling och pastasallad nu bara för att karinjäveln, nej:karinsvikarjäveln, skröt så!
Men man kan aldrig köpa stolthet och den har jag kvar så FUCK U karin ja behöver inte dig å dina skryting ways of living!!!!1

I' mooooving on and i'm gonna get stronger nooooow i can be who i wanna beeee...

jag kan klara mig själv kan gå ut varje kväll komma hem när jaaag viiiill se en skräckfilm och sen kan ja somna igen utan dig tätt intiiilll ha min tidning(gött) ifred och en säng som e bred ja bättre kan ingenting va...

wats yp girlfriend tell me what's wrong? is it your sviking friend karin?
- yes..
that evil bitch doesn't know who she's messen with...



Kommentarer
Postat av: it's kakish bitch

Jag kan faktiskt inte råför att jag är så bortskämnd att jag får kyckling till middag. Det är nog time to face the trouth sally alla är lite lika fattiga som du!!!!

2010-02-04 @ 22:03:41
Postat av: evil s

ono evil karin >:o

sluta genast annars tvingas jag take action.. :o

2010-02-04 @ 22:44:54
Postat av: Kjartanjennifer

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2012-01-09 @ 12:15:27
URL: http://kjartanjennifer.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0