suuuck

Ono har inte uppdaterat något för det finns tyvärr absolut inget att berätta för min del! Idag var första gången på tusen år som jag gjorde något med vänner efter skolan, handlade julklappar meeed sonja, ebba och paow. Bra julklappar that is, jag är bäst! hehehe. Meeeen aah.
Knr mig ganska ensam nuförtiden när jag inte träffar friends nästan förutom i skolan så har lagt till mig med några sorgliga tricks för att bota ensamheten! De senaste veckorna har jag börjat prata för mig själv typ och jag brukade alltid mobba folk som gjorde det tidigare :( Sen så brukar jag alltid ha datorn på även när jag inte använder den för att det känns som att vi två är vänner nu :) Tjjaaaaa. Och nu när jag är själv hela tiden så tänker jag ÄNNU mer än vad jag brukar göra, på stora saker som jag antingen inte förstår eller borde slösa energi på, men det gör jag iaf och blir fett nollställd av de såå aaaaaaa. Det visaste är att bara köra på och känna och inte tänka, men de känns som om att man missar en massa saker dååååå 
XOXOXO SALLY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0