Mysteriet på greveholm uuuh :o

Igår va ja först i skolan, vi hade matteprov och sen såg vi en film som hette pojken i randig pyamas. Den va jätte sorglig men bra. Efter de drog jag, Alicia, Hanna, Izabelle, Siri, Colin och Love till nacka forum och åt och sen va jag och Alicia tvunga att skaffa dricka så vi drog in till stan och där träffa vi koreanen som va 30 minuter försenad fast han sa att vi va de och han hade grisrosa byxor på sig. Iaf Efter de följde jag med Alicia hem och vi åt hamburgare, körde nått skjutspel och sen gudfadern och seeen kolla vi på mysteriet på greveholm uuuh va coolt. Sen åkte ja in till stan och träffa Sallu en stund, vi hängde utomhus och ja började frysa om mina fötter. Sen drog ja hem och kolla på Eclips(?) med min familj. XOXO MOA


foki pose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0