juste... finnbloggen!! .....?

Det är fett sorgligt att finnbloggen inte kan användas som medel för finnkompisarnas komunikation längre, men man kan ju alltid kolla igenom dom fina arkiven! Och vem vet någon dag så kanske..... (hah, kan ju göra någon liten notis ibland typ vid jul, eller innan de.... hah.)
Iaf de sista jag vill säga är att: Robot unicorn the metal version suuuuger, det är fett läskig musik ush ush och jag är ingen bra på den!!!!!!!!! :( När kommer den fina versionen tillbx??? *orolig
Och sen kan jag oxå passa på att berätta att jag har snorat ner fyra, nej fem tröjor *förkyld* men tänker fanemej gå till skuul imorrn för vi ska till ett palats inne i stan och typ lyssna på musik plus att vi kmr ha en GUIDE så att vi elever slipper virra runt bland alla museeskyltar i timmar för att hitta en liten notice. *yes yes yes!!
Nåja, finnkompisarnas arbete (ondska) får fortsätta på annat håll! <3
XOOXOX SALLY

(Evil Lord Cyrus)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0