hehe

Tjoo in da hooo! Asso mina fredagar bara rinner iväg som sand eller som salt eller müssli mellan ens fingrar eller nått! Asso man bah kmr hem vid 6 tiden, astrött, äter något, perhaps do some homework lr nått viktigt och tänker att man borde ta och kontakta någon och så kollar man upp och så har klock blivit tolv! Har träffat mua idag iaf, alltid något (suuuuck!) skulle ha träffat ryssanna också men nää.
Kan iaf berätta att det går helt ok, bättre än jag hade förväntat mig, i poängjakten nu iaf!
Idag gjorde jag två uppgifter: dansa med en lärare och fixa så att en känd gammal norra real elev skickar en hälsning till elevkåren, jag är bäst så ere bara.
XOXOXO SALLY

detta har hänt denna spännande vecka!

ny inredniiiing...


vi hade disco i skolan där alla kunde se (uppgift)

upptäckte att det finns några coola typer bland mina friends som gillar this: (Lite grovt faktiskt....)


Osso tog sånja bilder som var helt förjävliga!










gash sånja e verkligen bra!!! ......................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0