:(

Idag mår jag inge bra. Vill inte gå till skolan. Jag har inget smink vilket betyder att ja måste gå utan smink till skolan. Utan smink är jag as ful typ världens fulaste eller de känns som de iaf. Ser as trött ut och jätte blek och mina finnar syns :(. Ja saknar min väska jätte mycke men ja saknar mitt smink mer. Allt mitt smink är borta samanlagt va det typ smink för mer en 1000 kr för jag tog med mig allt mitt smink till skolan igår...dum jag va hur kan ja tappa bort min väska jag tänker alltid på att ja inte ska göra det och så gör ja de just när ja absolut behöver den mest. :( //MOA


Jag och min väska. Jätte ful bild på mig men bästa bilden som jag hitta på väskan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0