DE HÄR VA EN COOL DAG starstruck

Dagen börja med att ja gjorde nästan klart min minime den vart jätte fin jag är stolt över mig själv. Sen på Son lyssna ja på Orgasmens historia i 45 minuter tills de va en 82åring som berätta att hon onanera och hur hon gjorde de typ uuush, den va igentligen 1 timme och 10 minuter. Sen spela ja lite robot unicorn attack och sen... nu kommer de super coola..... Jag och Alicia fick reda på att Jockiboi och Nemo skulle komma till vår skola!! Tydligen går Nemos lillebror där. Iaf så vi vart lite starstruck. Jag såg inte Nemo men Jockiboi stod typ 1 meter ifrån mig uuuuuh coolt, Alicia såg Nemo. Imårn är de helg de känns så konstigt för de känns som de va helg alldelses nyss.

de hade vart en jätte fin bild om inte george rörde på sig :(
XOXO MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0