ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH AAARH JÄÄÄVLA FITTAAAA

Förlåt för den fula rubriken men de är just så ja känner just nu (asso inte i fittan haha). Ja har inte orkat uppdatera så mycke dom senaste dagarna och idag kommer ja inte heller orka jag har nämligen blivit av med min väska idag den vart stulen i nacka forum samanlagt vart ja av med ungefär 6000 kr jag är jävligt arg. Själv skulle ja inte kunna sno någons väska eller nånting från nån annan de är sånt som man bara inte gör. Förstår inte om ja själv hade gjort de hade jag kännt mig så jävla elak och ångrat de så mycke (därför skulle jag alldrig göra de). Så de sluta iaf med att jag stor grät på bussen hem folk måste ha trott att ja tyckte låten ja lyssna på va sorglig eller nått. Kommer inte uppdatera nått mer idag för ja e sur arg och ledsen. /MOA

Kommentarer
Postat av: sallu

:(

2010-12-09 @ 19:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0