Vitan igen

Igår va de sjukt najsigt! först va de skola vi hade 2 lektioner det ena va bild då skulle man rita av den som satt brevid en utan att kolla på papret så ja ritade av Sandra (bild kommer upp sen). Sen på kvällen träffa ja o Sallu, Wilmer och Danne och sen träffa vi på Olle från förra klassen och Vincent och dom skulle till skinnis och undra om vi ville följa med så vi drog ditt, eller inte Danne. När vi kom dit såg Sally nån som hon inte ville träffa så vi drog därifrån och åkte till vitan där de va najsigt. Alla va typ där till och med Olle och Daniel från förra veckan och Mimmi och lilla Anna som va as packad och mådde inte så bra och Bajen orphans och Charlie. Efter vitan drog jag, Emma, Gusten och Tobias till donken i slussen och jag kolla på när dom åt. Sen när ja va neranför porten upptäckte jag att ja glömt mina nycklar hemma så jag väntar i 20 minuter tills ja kom in. XOXO MOA


Haha så här ser Sandra ut x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0