walking on the road - chalte chalte

Jag KRÄVER att moa uppdater finny med tusen roliga långa inlägg om dagen! Hon suger på att skriva saker och nu är jag faktiskt sjuk! I need entertainmeeeeeent!!!!! och varför är alla bloggare så dåliga på att uppdater, kissie och dom?? vad hade dom tänkt att jag skulle göra hemma hela dagarna nu lixom???!
Aja imorrn slutar mui tidigt, så jag antar att hon kmr skynda sig hem och fylla bloggen med intressanta anekdoter från hennes liv och tusentals lustfyllda skämt! ................
Iaf jag har varit heeeelt besatt av chalte chalte låten idag (behöver for sure ny slags musik in my life!!!) eftersom att jag inte har haft så mycket annat att göra, anyways, låten är superFIN översatt, see:

Walking along... Just like this i met someone, walking on the road. Stopping right there, I have remained... My night, fading... What I couldn't manage to say. The world is speaking for me...That a story, that a story has been created, of my words, spilling out... Just like this i met someone... Walking on the road... Finally night wait's... Will experience a dawn... These lamps. These lamps are going out, burning with me... These lamps are going out, burning with me... Just like this I met someone... Walking on the road. (chalte chalte x)
XOXOXO SALLY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0