ååå

Herregud det är fortfarande sommar offeciellt men jag önskar typ att jag hade haft min päls på miig. Den här vintern kommer nog att bli såååååå lång!
Men det är ändå lite mysigt, speciellt när man är lite halvsjuk och så! Asso jag vet att jag kmr att klaga och såååå, men förra året var faktiskt första vintern någonsin som jag tyckte var nice och myyyysig! cool man!
Mui och jag var ute lite och det känns som om det har gått jättelång tid sen sist varje gång vi ses bara förut att vi brukade umgås typ precis varje dag förut. Herregyyyd.
Vi såg toystory 1 ååå buzzz lightyear är så söööt, ogillar starkt den där sheriffleksaken! Jag minns när alla coola på dagis hade sånna dockor och jagva fett avundsjuk :/
XOXOXO SALLUUU

haha älskar alla faces rymdhjälten gör x)

dom här e oxå så söta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0